00
ESKAINTZA
OROKORRA
OROKORRA
Irakurketa plana
Lourdesko Ama ikastetxeak badaki irakurketa sustatzea beti izan dela belaunaldi berriak hezteko erantzukizuna izan duten pertsona guztien helburu nagusietako bat. Izan ere, irakurtzeko ohiturak ikaskuntza autonomo batera bideratuko ditu ikasleak eta ondorioz, ikasten ikasteko gaitasuna landuko eta garatuko dute. Horregatik, ikastetxeak Irakurketa ikasgaia eskaintzen du.
Baina irakurtzeko ohitura eskuratzea ez dator bat bilakaera naturalekin, hau da, ez da berez gertatzen den zerbait. Horregatik, beharrezkoa egiten da ikaskuntza hau eragiten eta estimulatzen duen testuinguru sozial eta familiarra egotea.
Irakurketa, euskarri ez ezik, eduki kurrikularra denez, hau sustatzea irakasle guztien betebeharra da, eta ondorioz maila, etapa eta ikasgai guztietan egon behar du txertatuta eta era egokian landuta eta garatuta.
Hau da ondorioz gure ikastetxearen helburua, liburuen eta umeen arteko zubi-lana egitea, estimulatuz eta, batez ere, irakurgaietan orientatuz. Era honetan, pertsonen garapen osoarentzat beharrezkoa den irakurketa ohitura pizteko, eratzeko eta sendotzeko asmoz.
Baina irakurtzeko ohitura eskuratzea ez dator bat bilakaera naturalekin, hau da, ez da berez gertatzen den zerbait. Horregatik, beharrezkoa egiten da ikaskuntza hau eragiten eta estimulatzen duen testuinguru sozial eta familiarra egotea.
Irakurketa, euskarri ez ezik, eduki kurrikularra denez, hau sustatzea irakasle guztien betebeharra da, eta ondorioz maila, etapa eta ikasgai guztietan egon behar du txertatuta eta era egokian landuta eta garatuta.
Hau da ondorioz gure ikastetxearen helburua, liburuen eta umeen arteko zubi-lana egitea, estimulatuz eta, batez ere, irakurgaietan orientatuz. Era honetan, pertsonen garapen osoarentzat beharrezkoa den irakurketa ohitura pizteko, eratzeko eta sendotzeko asmoz.